Cykelutflykt till parken

I söndags reste Anders iväg till Beijing. Susanne var också ensam med Elin och Eric. Så vi gav oss iväg på en cykelutflykt till en liten park i närheten av där vi bor. Vädret var superhärligt, vi fick verkligen vårkänslor. På söndagarna är det mycket liv och rörelse överallt, det är enda dagen i veckan då kineserna är hellediga. I parken säljs det popcorn och spunnet socker från små vagnar, det finns drak- och ballongförsäljare och massor av folk. Det blev en riktigt mysig utflykt.


Kommentarer
Postat av: IdaM

Skönt med vårkänslor! Jag har börjat få dem i Sthlm också faktiskt - igår va det strålande sol och när jag lunchpromenerade blev det till och med lite varmt i vantar och halsduk :)

Nästa vecka ska jag vaccinera mig - de rekommenderade två Twinrix innan resan och en efter resan. Gjorde ni likadant?



Kramar/Mostern

2012-02-22 @ 08:59:32
Postat av: Åsa

Jösses! Flera spännande inlägg som jag missat! Jag kollar på min kära padda, men av någon anledning har den valt att inte uppdatera denna sida.



Kram till hela fina familjen från Åsa F

2012-02-23 @ 15:44:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0