Julefrid...

...inte alls! Tvärtom, här kör vi så det ryker. Är det något som vi önskar oss av Tomten så är det tid! Det är förstås mycket att ordna inför flytten, idag gjorde jag en blixtvisit till Ingvars stora affär.

Men det är mycket mysigt som händer också. Jag har haft finaste P-bolskollegorna här på lite Hej då-middag och i helgen var bästa, bästa bokklubben i Lidköping hos Åsa. I söndags fick Signe och Tyra sin lilla avskedsstund, härligt härj på Leklandet. Hur ska jag/vi klara mig/oss ett helt år utan alla nära och kära??? Vi kommer ju hem till sommaren förstås och då ska det minsann mysas, umgås, drickas vin, fikas och kramas.

På lördag, 10/12, har vi något stort och fint att se fram emot. Då blir det bröllop för lillebror Calle och hans Malin! Dagen efter firar vi att deras Oskar redan har hunnit bli ett helt år.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej familjen Leandersson i Kina!

Jamen det var ju görbra att jag kollade in denna själv utan Tyran första gången eftersom jag blev lite tårögd när du skriver om vår utflykt till leklandet! Blödiga mamman, ni är ju på värsta äventyret och snart hemma igen!! Jag kan rapportera att julspelet var igår, alla skötte sig, åsnan iiaade på och Jesusbarnet kom som det skulle. Alla barn sprang runt och skrek och vuxna försökte prata med varandra...Som vanligt alltså.



Hoppas resa och landning gått som det skulle. Ser fram mot att följa detta! Jättekram, Sandra

2012-01-13 @ 17:13:15
Postat av: Anna-Karin

Vad härligt det låter med att ha det som vanligt. Det är en underskattad känsla kan jag lova! Resan gick bra men sen har det väl varit lite svajigt. Jag längtar efter ett fungerande internet, nu har vi fått en sticka från Anders jobb så att jag iaf kan läsa nyheter och svara på mail.

Ha det gott, hälsa alla på Loket. Vi längtar efer er! Kraaaaam från kineserna

2012-01-20 @ 14:04:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0