Biljetter bokade...

och visumansökningar ifyllda. Det rullar på med allt som ska göras och som måste vara gjort innan vi åker. Mitt huvud surrar av alla tusen saker som inte får, ska glömmas och med alla men och om och hur det kommer att bli. Jag har i alla fall köpt en ny kamera, en Canon PowerShot SX230 eller på lite enklare svenska, en kompaktkamera med långzoom. Den verkar bra, hittills känner jag mig mycket nöjd med mitt val. Nu ska jag ta tag i nästa stora fråga, hur får jag till detta som kallas VPN?

Den 28/10 åker vi på househuntingtrip, det ser vi fram emot!

Kommentarer
Postat av: Anita

"Vicken" tur att du/ni har ny kamera såååå vi kan följa med på äventyret, lycka till med houslookingtrippen!!!

Kolla med "G" på IT han e görbra på VPN!!!!

2011-10-24 @ 18:43:22
Postat av: Anna-Karin

Är det den "G" som jag tror att det är??? Kul att han kan hjälpa till i så fall! ;-)

2011-10-24 @ 20:00:38
Postat av: Frida

Kul!!



Här har du en trogen följare!



Kramelikram

Frida

2011-10-24 @ 20:17:20
URL: http://systrarnahjerten.blogspot.com/
Postat av: Anita

Klart du vet vem "G" är.... C3:s favvokille när det gäller IT!!!!

2011-10-25 @ 12:24:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0